22/12

idag har jag varit i stan hela dagen, först gick jag och A-S på julklappsjakt..igen. hittade i alla fall tillslut så nu är alla klappar handlade, inte en dag för tidigt :p sen kom Henrika och lurade med oss till den nya vietnamesiska restaurangen i Torneå, vad ska man säga.. ett ställe för såna som gillar katter ;) haha nääe men de var faktiskt lite obehagligt med detdär jamandet från köket..  ja och resten av katthistorien tänker jag inte skriva (A' ska inte bevisa hur dumma vi är ;p) hur som helst så kan man säga att vi har livlig fantasi.  fick julklappar av A-S och Henrika också, jätte nyfiken men ska vänta till julafton. det är bara två dagar dit nu :)

och för er som vill veta så träffade jag min förra lärare Camilla på stan idag, blev helt paff, så kunde knappt placera vem hon var först. men de va kul att se henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0