datasal

sitter i skolans datasal med mina två vänner, IT har någon invecklad genomgång som jag försöker överrösta med radion, hejdå hörsel. fast egentligen så skulle man kanske måsta vara med så man iallafall skulle komma in på sin användare utan en  massa tjorv ;p men nu har jag skrivit så länge pådet här så deras genomgång har slutat..

skulle egentligen kunna fara ut en sväng och försöka handla någon julklapp också om jag orkar, men jag vet inte vad jag ska köpa till någon. tror att jag ska ta en runa på måndag och trängas med alla andra som sistaminutenhandlar sina klappar.

Nu ska jag fylla ut det här inlägget med att skriva några rader om Ann-Sofie. hon är en av dom som vet mest om mig och jag har ingen aning om hur jag lärt känna henne.  antagligen så har hon bara börjat hänga efter mig för att hon vill va som jag ;) men tur var väl det isåfall! Ann-Sofie bor i en lägenhet med sin mamma, bror och deras lilla vovve och hennes pappa bor i den finaste byn i världen. hon går andra året på barn och fritidsprogrammet. Hon är 163 cm lång har blondt hår och blåa ögon. hennes skostorlek är 37. hon är lite av vad endel i klassen kallar märkessnobb ;p men de gör mig inget. Ann-Sofie tycker om att sjunga och gör det rätt mycket. Hon tränar också endel så om någon vill spana så hittar ni henne på eurogym ;) hon är 17år och fyller år i augusti, just nu väntar vi på att hennes bil ska bli klar så att vi kan fara runt och köra till våren så vi slipper gulafaran ;p  Ann-Sofies favoritfärger är turkos och olivgrön, just nu är hennes rum inrett i olivgrönt. På fritiden är hon ledare i barntetaergruppen och plågar små barn tillsammans med mig. Engång åkte hon hundsläde och tyckte att det var roligt. Hon tycker att hon har det stökigt på sitt rum fast det knappt ligger framme nå saker alls. hon håller alltid på och pillrar med sina naglar så att dom ska vara fina och hon älskar att gå till frissan. i skolan så är Ann-Sofie bra på engelska och hon tycker inte om matten, fast hon kan mer än hon tror där med! Hennes humor är lika dålig som min och oftast är det ingen annan som förstår skämten. Ann-Sofie tycker om grönsaker, ptotatismos, ärtsoppa och endel andra lite udda maträtter. nu har jag skrivit en hel massa onödigt vetande om henne och tänkte ännu skriva lite om våran relation. vi är nästan som systrar, vi känner varandra utan och innan och tycker om varandara ändå :p haha. de är klart att vi har haft våra små strider men de stärker. vi tänker likadant och avslutar ofta varandras meningar, ungefär som bill och bull. vi är så lika i sättet och vi är så mycket med varandra att många tar oss för en person, inte alltid så kul men de kunde ju vara värre också. Jag tycker att Ann-Sofie är en underbar människa och jag är så glad att jag har lärt känna henne! <3

okej det blev rätt många rader.. men nu ska vi kila ner till matsalen och äta julmat :) hoppas det är gott. 

 

Kommentarer
Postat av: aannsofiiie

haha ser ju ut som att ja är en jätte intressant person;d men alltid bäst med sanningen, ja är blond, 1,63 lång och gillar ärtsoppa, inget mer me de liksom ;) haha. och sen avslöjade du min största hemlis, att ja en gång åkte hundspann hahah! Du är ju bara för tokig du, din buse haha. våran humor. ingen annan behöver förstå den och de kommer ingen nånsin göra heller ;p så de så.

Ja vi blir ofta tagna för samma person men de kanske inte är så konstigt eftersom att vi är så lika, alltid är me varann och t.o.m avslutar varandras meningar. du är iaf underbarast och ja tycker de helt klart var värt att du hängde efter mej där i början ;) älskar dej <3 men nu måste vi iaf gå och äta den där julmaten innan vi missar :p

2008-12-17 @ 10:48:51
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0