knäpp klass och stressig dag

Just slutat plugga, har läst engelska, skrivit om hur sinnestämning och en massa sånt påverkar hälsan och tränat på min redovisning om Hiv och Aids. haha idag när vi skulle välja vilka könssjukdomar vi skulle prata om lät det så här :

E: vem är det som har herpes i underlivet?
A: det är jag!

S: jag vill ha Gonorré!

E: jag vill ha någon som jag inte kan något om.. hmmm...skabb!


ja de lät väldigt kul iaf, man undrar ju hur de lät dit ut för dom som inte visste vad vi pratade om :p våran klass är åndå jävligt bra, vi har så bra stämning där. alla pratar öppet om allt, mitt i maten idag "åh jag fick ägglossning" haha! Viola dumförklarade ju mig lite idag, fast vi var hur många som helst som hade skrivit så ;p annars så var vi på en jätte bra och intressant föreläsning om privatekonomi idag, det var en från swedbank som var och föreläste.

sedan var det träning med barnen, dom var hur fina som helst idag! så kul! showen kommer nog bli riktigt bra! vi har bara så otroligt mycket att tänka på inför den och så har vi sjukt mycket i skolan också, kommer bli utbrännd eller något.. men man kan ju trösta sig med att vi isåfall är två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0