lista...

jag kommer från: Seskis
jag är just nu: i mitt rum
hur gammal är du: 17
tycker du om någon just nu:  Jadå många
om sex månader är jag: 18 :)
gröna eller röda äpplen: Gröna
vem ringer du när du är arg/ledsen: beror på mamma, A-S eller Elin
gillar du golf: Nej
vilken tid gick du upp idag: 11, försov mig en timme
har du sovit i din egna säng inatt: ja
har du strumpor på dig nu: jodå
hur svarar du i telefon: Hallå
är du ensam nu: Jo, eller nja dom andra sover..
vad ska du göra ikväll: Sova..
vad gör du imorgon: ska nog köpa telefon :)
var vill du bo när du blir stor: Göteborg
är det okej att gråta: Ja
när grät du senast: idag, av skratt
vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren!
laddar du ner musik och film från Internet: ja de gör jag väl
vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa!
bär du glasögon eller linser: Glasögon ibland
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej men de är ju kul ;p
när går du upp ur sängen på en helgmorgon: kring 12
har du piercing: jodå
vill du gifta dig: Ja
vill du ha barn: jo
solar du ofta: det händer
är du bra på att laga mat: Heh, är en hejjare på att koka makaroner ;p
gillar du att dansa: Jo ibland
är du flygrädd: Nej
hur vig är du: inte alls
vad dricker du helst när du är törstig: vatten
vilken är din favoritglass: finsk lakritsglass
tror du på ett liv efter döden: ja eller något efter döden iaf..
tycker du om sushi: aldrig ätit de
vad äter du helst när du ser på film: godiiiis
lever dina föräldrar tillsammans: jodå :)
vad heter du i mellan namn: Kaarina
är du morgon eller kvällsmänniska: Kvälls
vilken ögonfärg har du: grön
vilken hårfärg har du natuligt: Blond
vilka hårfärger har du haft: alltid varit blond..
har du någon gång gråtit dej till sömns: jo
biter du på naglarna: nej
är du beroende av något: kyckling baguetter ;p
hur ofta tränar/motionerar du: några gånger i veckan
senaste låt du hörde: nu ngt skumm kärlekssång på radion :p
vad gör du på helgerna: Umgås, tar de lugnt
brukar du bädda sängen: nej
hur många timmar sover du om nätterna: för få kanske 5
senaste bok: ingen aning
har du kysst någon under den senaste veckan: nej
vad var det senaste du sa:  Men jag messar, godnatt
önskar du att du bodde någon annanstans: ibland
vem kramade du senaste: Ann-Sofie
saknar du någon nu: nej jag tror inte de
hur många lampor har du i ditt rum: 3
vem ringde dig senast: Mamma
gillar du att slåss: Nej
vad är du allergisk mot: inget
var du glad igår: ja!
vad är din favoritfärg: grön
sminkar du dig: jodå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0