Måndag

rätt lugn dag i skolan, mest en massa hål kändes de som. körkortsteorin var inställd idag så jag var väldigt nära på att missa bussen hem. alltså hade jag inte behövt vänta i stan i två timmar på en lektion som inte blev av, hade lika gärna kunnat åka hem med tidiga bussen. nåja de kunde ju ha varit värre också. måste föresten åka buss på morgonen imorgon har inte gjort det på hela hösten. får väl se hur det går.. måste fatta att stiga upp tidigt igen, jobbigt men snart är de ju lov iallafall, vissa är ju lediga i nästan en månad :p


det är ju helt hemskt att man ska vara så otroligt glömsk redan nu, hur fan ska de bli när jag är 60. mina stackars anhöriga kommer måsta låsa in mig någonstans.

just sett på den andra Arn filmen, dom är faktiskt väldigt bra :) den var ledsam så man fick lite tårar i ögonen ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0