helt slut

jag är stressad. jag varken ser, hör eller kommer ihåg någonting. Igår hade mamma bytt från gröna till röda gardiner och jag såg inte det, idag hade hon färgat håret och jag såg inte det. hon bad mig ta undan en kastrull som jag stog brevid men efter att ha flyttat en taldrik så hade jag glömt att jag skulle göra det. det är mycket att tänka på och just nu går de lite motigt.

Idag var vi på spinning och cirkelträning med klassen på annas lektion, jätte kul var de, måste ta tag i träningen igen! fast det var nog inte så smart att köra så hårt när man är förkyld.. nå är huvudet dumt så får kroppen lida heter de ju. sen var jag och Ann-Sofie en sväng och köpte bananer och tröck på varenda liten sak på jala.. ja jag vet vi är normala.

var på seskis skolans luciatåg, gud va söta dom var :) sen sparkade jag och lillebror hem, längesen jag skjutsade honom sist märkte jag. han har faktiskt blivit stor, nyss var han ju pytteliten. om några centimeter så är det jag som är minst i familjen. fast de fick jag ju bevisat på spinningen idag, blev faktiskt förvånad över att jag var tvungen att ha sadeln så lågt nere, nästan på lägsta ju.

men nu luktar det fika från köket, bäst jag skyndar mig så jag inte missar något ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0