sjuk igen.

Det blev ingen skola för min del idag, är sjuk igen, har varit ovanligt mycket sjuk den här hösten. spinning på onsdag med skolan, vill verkligen vara med så måste bli frisk!

helgen spenderade jag på A-hallen, det var cup Haparanda,  jag jobbade i fiket precis som jag gör på alla andra brottningstävlingar också. de finns ju värre jobb också om man säger så ;)

har nu på kort tid fått två komentarer om mitt utseende som varit menade som någon sorts komplimanger men som mer blivit tvärtom. båda som har sagt de känner någon i min familj och har varit fulla. fattar inte hur män /killar kan tro att dom är så oemotståndliga och otroligt snygga efter att ha druckit. båda personerna har sjunkt  rätt rejält i mina ögon. endel som jar har sagt det till har nästan försvarat dom med att "han var full" och "folk säger bara sånt i fyllan" men spela roll, jag bryr mig inte mindre för att dom har druckit. om man nu tror att man är så himla het att man kan säga vad som helst till vem som helst när man är full, så får man ju ta konsekvenserna när man är nykter. blir bara irriterad när jag tänker på det så ids inte skriva nåmer om de.

igår var det första advent, snart är det jul = måste börja handla julklappar.
mamma håller på att sätta fram adventsljusstakar i fönsrtena, rätt mysigt.

men nu ska jag gå och koka te till min onda hals.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0