Tisdag

två prov i skolan idag, matte som gick åt helvete och hälsopedagogik det gick bättre iaf. annars kollade vi bara på film. eftermiddagen var jag på vårdcentralen igen. dom tog infektionsprov,EKG,syreupptagningsförmåga,lyssnade och klämmde tills dom kom fram till att jag har någon inflamations virus infektion i kroppen som har fastnat i musklerna innanför revbenen och lär stanna där ett bra tag. iaf skönt att veta att det inte var värre än så. sen skyndade jag till träningen, nsd var där så håll utkik i tidningen ;p på fredag är det ju dags för föreställning, kommer bli så bra! :)

nu ska jag nog söka fram telefixen så jag och A-S kan ha telefonmöte ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0