torsdag

helt slut i huvudet, har varit på mitt och Ann-Sofies andra hem = folkets hus i 6 timmar idag, vi hade genrep. Anna och Viola var och kollade och måste säga att jag är besviken. lite respons kunde man väl ha fått? nej tydligen inte. nå jag tycker att barnen var dukitga och jag tror att det blir bra imorgon. hoppas! jag är iaf nervös, brukar aldrig vara det såhär dagen innan, men nu är de extremt. kommer ju vara nervvrak imorgon ;D haha . föresten så kommer Haparandabladet på föreställningen :)

Var i skolan en sväng idag också, helt onödigt. vi julpysslade och fikade, sen så hade vi lite olika "lekar" med Viola, skit kul var de! sen så hade Annika gjort julkort till oss, jätte gulligt av henne, tack! blev faktiskt väldigt glad över en sån liten sak.  var och kollade på matteprovet också, hade G! helt otroligt :p


föresten så skrev ann-sofie ett fint inlägg om mig igår  :) tackar!

nu ska jag bara ta de lugnt och ladda både mikrofonbatterierna och mina batterier så jag orkar en ännu längre dag på folkan imorgon. håll tummarna för oss! :)

Kommentarer
Postat av: hhenrika

det vart ju helt king eran show! :) <3 p.s har nu lagt in bilderna från kvällen på datan så dom är redoo att sändas vidare ;p heh

2008-12-19 @ 21:00:35
URL: http://sandlundd.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0