23 december

imorgon är det julafton och här hemma hos oss har julstöket varit igång hela dagen. Mamma har skinkan i ugnen, Oscar har rökt fisken och Walter och jag har klätt granen och pyntat lite smått. Efter det insåg jag att mitt rum faktiskt såg förjävligt ut så jag tog tag i det och nu är det plötsligt rätt fint här inne också.

haha min bror tycker att jag är väldigt blond. han skulle koka saltlake till fisken han rökte
L- Oscar vad gör du?
O- ska koka saltlake
L- Va, varifrån har vi fått en lake?
O-Va?
L- Ja men du ska ju koka en..
O- Fan va du är blond,saltlake=salt och vatten till fisken jag röker
L- haha oj jag trodde vi skulle äta lake

sen typ 10 minuter senare när vi klädde granen skulle jag kapa toppen lite
L- Kan man kapa toppenn med en sax?
O-Nää ta en avbitartång.
Jag skickade Walle att hämta tången, jag hade ju såklart ingen aning om hur en avbitartång såg ut. sen när jag började klippa toppen kom Oscar igen..
O- Vet du nu hur en avbitartång ser ut?
L- Jo den har orange handtag
Oscar blev så less mina dumma kommentarer så jag fick bara en idiotförklarande blick och sen gick han tillbaka till sin saltlaks kokning :p

J klagar på att jag inte har skrivt något om honom i bloggen men nu finns de en hel rad då de är ju fixat ;p Nöjd nu?


Lillebror och våran fina julgran





Tillsist en bild på mitt städade rum (A' kolla jag kan bädda min säng ;p)


Kommentarer
Postat av: aankan

ojojoj ! kors i krösamoset ;D Linda har bäddat sängen!! Wow!

2008-12-23 @ 18:07:45
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0