söndag


Kameran fungerar fortfarande inte, ska åka in med den imorgon bitti, hoppas dom kan fixa de innan vi åker.. Annars så har de inte ännu blivit gjort så mycket idag heller. Ätit födelsedagstårta och städat bilen.äsch har inget att skriva om.hejdå.


Ta fram mobilen och gå in på kontakter, håll inne "neråtknappen"
en stund och sen släpp och skriv vem det blev som svar på frågorna!


1. Jag heter: Anna B
2. Jag gillar: Björkéns
3. Jag hatar: Fredrik I
4. Jag är kåt i: Katri
5. Jag är verkligen superkär i: Marta
6. Snyggast i världen: Simon J
7. Fulast i världen: Åsa S
8. Äckligast i världen:  Annika
9. Muppigast i världen:  Fammo o faffa
10. Tråkigast i världen: Lasse S
11. Jag ska satsa på:  Minna halebop
12. Bästis: Taneli
13. Jag vill ha sex med: Clara
14. Hatar jag mest: Kjell M
15. Jag har en hemlighet med: Robban N
16. Jag skäms över: Sara H
17. Jag snackar skit med: Viktor
18: Jag snackar skit om: Elin
19. Jag vill krama: Kalle
20. Jag vill nita: Mia
21. Mitt nästa one night stand blir: Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0