...

usch vilken dag. började med att två kom hem från krogen på natten eller lättare sagt väldigt tidigt på morgonen. dom pratade med väldigt stora bokstäver, skrattade och började söka och flytta en säng.. hela huset vaknade och jag var tvungen att skälla ut dom.. sen just när vi var på väg in till stan på dagen så smet Zorro, då var de bara att fara ut och leta efter hunden. efter svängen i stan var jag en mibil och kamera rikare, blev på lite bättre humör, bakade till och med en tårtbotten till när lillebror blir ännu äldre, han är snart jätte gammal. sen började jag mixtra med kameran, humöret blev sämre än sämst, den går inte att få igång. blev till och med arg på Pelle när han försökte hjälpa mig.. ja så nu sitter jag här och lugnar mina nerver :p nej men de börjar gå över nu, så ska snart ge kameran ett nytt försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0