farsdag

idag ska man då komma ihåg att gratta alla pappor där ute, kan ju inte säga att jag varit så duktig på det ännu i alla fall. bara grattat farfar, får väl skicka iväg ett sms till pappa och ringa morfar om ett tag. igår var det farsdags middag hos farmor och farfar, gott som vanligt :) annars så har jag jobbat idag och ska alldelens strax börja städa ;s tråkigt men man måste väl ibland. sen kanske jag skulle ta och skicka iväg framkallningen som jag har tänkt göra nu det senaste halvåret. och så måste jag packa upp skåne väskan, har inte ännu lämnat den till farmor. det är mycket man hela tiden borde göra men det är så lite som blir gjort. nåmen de kanske blir ändring på det någongång :) 

har haft en konstig känsa att jag har glömt något viktigt nu i några dagar. hoppas det inte är något viktigt bara.  


Kommentarer
Postat av: amaja

de va inte att svika för de drabbar bara mej ;s

2008-11-11 @ 20:10:05
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se
Postat av: hhenrika

hej, jag har utmanat dig i min blogg! :)

2008-11-12 @ 16:24:30
URL: http://sandlundd.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0