fredag

provet i samhälls gick väl sådär, svårt att skriva så de låter smart när man inte har en aning om vad man snackar om :p
efter de så har jag mest virrat runt, tjorvade till de med tiden till Soili flera gånger så vi bestämde att jag tittar in på måndag när jag har ett schema.. annars så har jag tillbringat kvällen i soffan tilsammans med en massa kuddar och min stora godispåse, och faktist med hela (!) min familj, alla var hemma ikväll, vet inte när de hänt sist :) faktiskt en rätt mysig kväll ändå. borde bara vara oftare. imorgon vet jag inte ännu om vi ska till mormor och morfar en sväng, de var också snack om att en av mina morbröder skulle komma hit, så vi får väl se hur det blir med allt. föresten så är snön borta igen, har regnat så nu är de bara slask och mörkt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0