skola.

sitter i datasalen med Hh och Ela, vi eller jag och hh ska snart på gunnars lektion.. fryser som fan men snälla Henrika har lånat sin parkas till mig så börjar bli lite varm för er som ville veta de ;p annars så hjar skoldagen varit rätt skit. bara letat lekar och bråkat känns det som :p först anna som skällde ut oss en tredje gång för skolken förra veckan och sedan viola som blev väldigt väldigt arg över lite bilder som fattades... onödigt båda två tycker jag. får väl försöka minska med ifrågasättandet så man slipper det..

 ihelgen så hade vi våran julshow, eller vi arrangerade den, bäst att säga det så ingen tror att vi är värsta cirkus familjen. hur som helst så var de jävligt kul även i år! orkar inte skriva om allt i detalj men det blev mycket jobb och lite sömn. fick en hel massa dricks också ;p lätt förtjänta pengar när jag bara behöve stå där och kolla när dom andra gjorde jobb och det var jag som fick dricksen ändå, och dom som gjorde g´jobbet blev utan ;) Oscar tyckte det var lite orättvist ;) haha

nu ska jag snoka runt lite innan vi stucker ner på körkortsteori.. tråkigt.



Linda är bäst! / Henrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0