Ela, jag vet att du är här ;p

rubriken är inte så mycket att bry sig om, den är till Ela lovade henne den i skolan idag. appropå skola, första lektionen hade vi engelska, Anna var arg och skällde ut oss för igår. sen hade vi hål från 9 till 12 och så på hälsopedagogiken klockan 12 var det Viola som skällde ut oss för samma sak som anna :p och på samhällen så hade nästan alla gjort fel läxa. av någon anledning så började vi prata om kläder, hur mycket pengar vi lägger ner på det osv. Ela fick en idé att skriva priset på allas kläder som vi hade på oss.
hon började med att skriva 300 stort på tavlan
Ela: dom här kläderna kostade bara 300 tillsammans.
Jag: min tröja kostade 900.
tystnad...
Ela:åh nu slutar vi med det här, det blev ju pinsamt!
haha
sen blev det en liten diskussion om ifall kläderna är värda så mycket pengar och det var bara jag och A-S som tyckte det.. vi kom också fram till att man inte ska fara och handla med våran klass, dom flesta lät som min söta farmor när hon handlar, hon tänker praktiskt och billigt :p men mitt motto är att man bara lever en gång och då ska man unna sig saker :)
skröt ju föresten igår om att jag hade skickat in min loggbok, men smart som jag är så glömde jag att bifoga den i mailet..Hej! här kommer min loggbok.och sen är det inget mer i hela mailet.. ser ju sådär lagom smart ut ;p både Anna och Viola var snabba att informera mig om det också.. nå gör ett nytt försök idag igen.

efter skolan var det träning med barnen igen, det gick faktiskt jätte bra sen när vi väl kom igång. A-S och jag testade våra snygga "HIda och Hulda" kläder.. passar inte i lila precis och vad ska man säga, en kroppsstrumpa döljer inte mycket ;) haha usch och fy!


Kommentarer
Postat av: Ela

Hahaha nu var det värt att läsa ;)

2008-11-19 @ 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0