Snö

vaknade i morse av att min lillebror rusade in i mitt rum tände lampan och nästan skrek "Liiiindaaaaaaa det har kommit snöööö!" han såg helt överlycklig ut och sedan sprang han ut och gjorde samma sak till storebror. vilken underbar väckning. drog täcket över huvudet för att slippa ljuset och drog mig lite minde än vanligt, så antagligen fungerade den nya väcknings metoden rätt bra. skolan då, jo de gick rätt fort. på fritidskunskapen lyssnade vi bara på en redovisning sedan kom vi på att vi skulle dricka vårat te samtidigt som vi gick till kommunhuset med våran enkät. inte så jätte smart säger jag bara. projekt och företagande var lika kul som alltid! gympan var ju inte heller så jobbig, vi kollade på doktor åsa.. sen så övningskörde jag hem med pappa, det gick bra om jag får säga de själv :)

tillbaka till snön, blev nästan arg då imorse när jag såg snön, vill ju inte ha vinter riktigt ännu. men nu när jag var ute med Zorro så insåg jag att snön ändå inte är helt fel. de blir ändå så mycket ljusare. igår var det kolsvart ute vid tre tiden och idag så var de nästan inte alls mörkt. fast tycker fortfarande att snön hade kunnat komma först om ett tag. nå den kanske försvinner ännu. 

pluggat idag, prov imorgon, något mer ointressant har jag nog aldrig läst om.. ledarmöter,motioner,prepositioner,regering,riksdag, lagar och ja gud vet vad. somnade endast två gånger. 


haha BF2 i NSD idag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0