torsdag

lugn dag i skolan, på fritidskunslapen snackade vi bara och på kommunikationen var vi i ett typ grupprum och "läste" lite bra melodier vi kan ;) haha hela korridoren hörde nog våran kommunikationslåt ;p nå sen på projekt och företagande kom vi på vem de var spm alltid förstör tavlan, de var eva själv. gympan var extremt jobbig, bad men jag och A-S "gymmade", på hannas gjorde thorborg (heter hon så?) nya jätte goda mackor till oss, vi satt o pratade om livet i allmänhet och konstaterade att en viss person kanske inte alls har avslutat de påbörjade ännu ;p nu blev de rätt internt igen hela alltihopa.. men som Elin säger så är de mesta vi säger det så. var till soli och fick höra en rolig sak som en kund sagt om mig :) alltid kul :)

sen har jag gjort något så kul som att klippa prinskorv, djupfryst prinskorv.kallt och jävligt tråkigt kan jag säga. men är de fest så är de :) vi har våran julshow i helgen, mycket jobb så jag kommer typ bo på folkan i stan ända till söndag morgon, så är nog inte så kontaktbar i helgen.

A och jag har börjat smida planer idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0