hemma

dagen började ju lagom bra, pallrade mig upp ur sängen och övervägde att ta sovmorgon men bestämde mig ändå för att åka till skolan.. dagens sämsta beslut. i skolan fick vi veta att Eva fortfarande är sjuk så vi hade bara första timmen och sista som var bad. morgonlektionen skrev vi bara några rader om en film och när jag var klar bestämde jag mig för att fixa skjuts hem så efter 30 min i skolan kom min snälla mamma och hämtade hem mig.efter det har jag typ bara varit ute ett par timmar med hundarna, det är typ 10 minus så nu håller jag på att frysa ihjäl.. :p
slog en rätt snygg vurpa idag med om ni vill veta de ;p fast idag utan publik.. det är mycket snö, det vat faktiskt jätte fint ute i skogen med all snö på träden, hade tänkt fota men glömde såklart kameran.


Föresten så har min mobil börjat slå av sig själv så ni vet om jag blir helt okontaktbar. en ny står högst upp på min önskelista. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0