7 november

fredag igen! tiden springer iväg. skolan var helt okej idag, vi fick gå och äta mitt på samhällen och sluta svenskan nästan 30 min tidigare, så ska inte klaga :) sen hem ensväng och sedan tillbaka till stan. var på lei och åt med flickorna, gratis är gott ;p sen for vi till kuben på hockey, asplöven-kalix, asplöven vann 7-0, lite bra vi var! sedan for jag hem och nu sitter jag här.
 det är så tyst hemma hos oss nu, de är bara mamma och jag hemma, så vi har typ varsin våning för oss själva :p bröderna kommer hem imorgon och pappa kommer från bryssel på måndag, hoppas han har köpt choklad :p haha pratade med mormor och morfar idag och insåg att jag saknar dom, måste åka och hälsa på men jag vet inte när jag har tid.. kanske första helgen i december först :( nå jag får väl se när jag kommer mig iväg. hoppas det blir snart i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Tack så mycket!



Lägg mer än gärna till bloggen på bloggkoll.com om det är så att du tycker om den och vill hålla kolla automatiskt :)

2008-11-08 @ 04:37:00
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0