Tisdag



Skola idag, gick väl sisådär. sen gymnasiemässa, vi var nog rätt bra ändå tror jag :) sen for jag hem till Elin och Joni och åt smörgåstårta och annat gott :) Elin har fyllt år och Sollan gör det på torsdag så det var kalas.. gottgott! efter det så har jag bara suttit och försökt komma på något vettigt att skriva på engelskan, recenssionen kommer nog inte bli sådär jätte kanon. men bara de blir G så :)

Jag och A' har haft några halvdjupa samtal om framitden den senaste veckan, känns nästan vemodigt, även om de ännu är över ett år kvar.. men tiden går så fort nu, känns ju inte alls som om det var längesen vi sprang runt på stan i bara leggins förra nyårsafton och nu är det bara en månad kvar tills det är nyår igen. det är mindre än en månad kvar till jul, till och med skolan har tagit fram julgranen, dock lite väl tidigt enligt mig men man får ju lite dendär julkänslan och jag blev faktiskt sugen på att börja köpa julklappar idag :) har faktiskt tyckt att många saker har luktat och smakat jul idag :p

vi har hur som helst en hel massa som ska hinna göras och nästa sommar är fullbokad :) reeesaaaaaaa! sen så är det fullt upp med en massa upptåg ända till hösten efter studenten, då vet man ju inte vart de bär.. just nu känns det så att de får bli vad det blir, annan tuulien kuljettaa passar väldigt bra på mig nu ;p blir stressad när jag unte vet vad jag vill bli/göra efter skolan..

Aamuun asti taas bailataan!
Elmä on laiffii!
Annan tuulien kuljettaa!
Villin sykkeen musiikin tunnen,
Tunnen rytmin kiihkeyden
Kuuma kes odottaa!
Elmä on laiffii!

Kommentarer
Postat av: amaja

hel djupt har de vart tkr ja ;p har vart i nån dvala hela veckan haha

2008-11-29 @ 00:26:04
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0