fredag

ja då var de fredag och helg igen, veckan har gått jätte fort. igår hade jag två prov, de gick nog bra, efter gympan så stannade jag och A-S kvar o spelade lite badminton :) idag så stannade jag igen kvar en timme efter skolan, vi tränade på tobaksgrejjset, är rätt stolt att jag var en timme extra på en fredag ;p sen var jag på stan en sväng med mamma o fikade, såklart valde jag den äckligaste kakan som fanns..

det är verkligen riktigt råkallt och höstigt ute idag, höll på att frysa ihjäl när jag var ut med Bamse, men man måste ju så.. annars har jag bara myst i min varma säng med en tidning o nu tänkte jag flytta mig till soffan och kanske se någon film med Linnea :)

får se vad som händer imorgon, kanske far till stan beror på om jag har någon skjuts..
annars så står det på planeringen att packa upp det sista från stockholmsresan och lämna tillbaka väskan till farmor, jag vet att det var en månad sen jag var till stockholm och att jag är världens segaste på att packa upp, men bättre sent än aldrig brukar man ju säga.., dessutom så har jag inga problem med att ha mitt liv nerpackat i väskor.det är rätt behändigt igentligen, då är man ju alltid färdig att åka någonstans.


haha föresten så fick jag ett skummt mail på facebook här en dag
 "Hej lilla gumman, snart är jag på facebook också, kram Pappa"

det ät bara det att de inte är min pappa som har skickat de..


 
Var bara tvungen att lägga in en bild på lilla Bamse, han är så fin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0