inte döende..

Den här dagen har jag bara väntat och väntat.. först väntade jag på att klockan skulle bli 12 och skolan skulle sluta så jag fick gå till vårdcentralen, fick vänta en halv timme innan de blev min tur, då sa dom att jag får vänta till 15.00 innan jag kan träffa en läkare. Tog en fika med Linnea och fördrev några timmar på stan. klockan tre var jag tillbaka i väntrummet.. klockan blev halv fyra.. inget händer..fyra...sitter ännu och väntar..halv fem...en ambulans kommer med en akut patient som måste gå före..jag väntar...fem..äntligen min tur! Läkaren sa att jag inte är döende och att mina lungor är helt friska, hade 100% på ngn syremätning i lungorna :) alltså frisk som en nötkärna men har fortfarande ont.. så vet inte riktigt vad felet är..menmen.. ska tillbaka om de blir värre.. lite lugnande när läkaren sa "det verkar inte vara något med lungorna, men det händer ju att även vi har fel"

Igår hade vi gympa prov, hade prov..gick väl sådär, synd bara att man är så ärlig :P sen hade vi fia med knuff basket, det var helt kul :)




Henrika, nu har jag skrivt ett rätt långt inlägg, nöjd? ;p









Kommentarer
Postat av: hh

jo det är jag! ;p

2008-10-04 @ 15:25:48
URL: http://sandlundd.bloggspace.se
Postat av: amaja

nejnejnej! har man blogg så får man fan dra fingrarna ur arslet och skriva! :@ :p

2008-10-06 @ 15:58:38
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0