Lördag

har fått gjort en hel del idag. äntligen fått tag på H så nu är medleyt på gång, pratat men M pajala svängen är också på gång, har till och med städat lite och såklat packat.. sa till mamma att jag knappt hade ngt alls, men när jag började packa ner allt fyllde jag snabbt en ganska stor resväska, farmor och farfar brukar bara ha den när dom är tre veckor i thailand så den rymmer endel, de var lika bra att jag inte hade lämnat tillbaka väskan till farmor eftersom jag ändå behövde den nu. lite tråkigt att börja packa bara när man först måste packa ur väskan ;p

sen så har tekniska jag faktiskt fixat tv:n så nu har jag kommit på att mitt framtida yrke kan vara tv installatör ;p  fast Ann-Sofie tror inte att jag kommer bli rik på det, men hon ska allt få se! skrattar bäst som skrattar sist! ;D

Imorgon bär de då äntligen av till skåneland! ska bli skönt att komma härifrån ett tag :) fast kommer sakna mina fina vänner också, kommer ju inte se dom på nästan en hel vecka.. så från och med imorgon nås jag på mobilen om det är något :) åker först med kusin Johanna till Kallax och sen ska jag fixa allt på flygplatsen på egen hand, vet inte riktigt hur de funkar när man checkar in sig själv men de fixar nog sig, de kan ju inte vara så svårt, pappa brukar alltid säga att flyplatser är byggda för idioter, så de blir väl lite pinsamt om jag inte klarar det :p haha
hoppas att de inte blir nå förseningar bara så jag måste sitta ensam på typ arlanda i flera timmar...

inatt ska man visst ställa om klockorna, så glöm inte det, en timme bakåt= sova en timme mer

nu vet jag inte vad jag ska skriva nåmer, så de här får räcka, men de blev ju ändå några rader.

puss på er och ha det så bra hela veckan här uppe i norr!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0