trevlig helg

helgen har varit riktigt bra, på fredag var linnea hit, vi tittade på film och bara tog de lugnt :)

igår umgicks jag med björnen och svampbob (henrika & Ann-Sofie) fan va kul! först var vi hos A sen hamnade vi lite överallt, träffade en massa trevliga männsikor, de måste vi helt klart göra om :D

det enda som stod på gårdagens planering var ju att lämna tillbaka farmors resväska, men tror ni jag gjorde det? nej. ska göra det nu någon dag i alla fall för måste ju snart packa på nytt. om en vecka är jag hos mina kusiner, känns lite skummt har ju inte vart dit på tio år, men sde ska bli jätte kul att träffa alla :)


Kommentarer
Postat av: aamaja

den kvällen va bra ;p

2008-10-20 @ 17:44:30
URL: http://aannsofiiie.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0