torsdag

Sitter i skolan och väntar på bussen den går 15.15.. hatar verkligen att alltid måsta vänta, de går flera timmar extra varje dag i bussen det är så onödigt. först 45-50 min i bussen till skolan, sen ofta vänta i skolan på en buss hem dom går ju så sällan och sen igen 45-50 min hem. det blir typ två timmar varje dag i bussen!

Sitter föresten i vårat finfina klassrum, vi har pyntat till Halloween festen som vi ska ha i morgon med montesori år 1 och 2, blir nog kul. det är helt mörkt med en massa tyger och spindelväv, faktiskt riktigt mysigt.  efter festen får vi höstlov! Äntligeeeeen! längtat efter de sen skola började. sen är de bara typ 6 veckor i skolan sen 3 veckor lov, skola till halva april och sen APU resten av terminen :) vet bara inte ännu vart jag vill göra min APU men de är ju ännu ett tag kvar så de hinner fixa sig.  nu ska jag snart börja bege mig mot busstation så man får en bra plats i bussen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0