tisdag

usch vilken dag. skolfoto i skolan, skit dåliga bilder blev det och vi som hade bästa iden på hur vi ville fota men nääe vi var tvugna att stå.bilden ser typ ut som förra årets fast ännu värre.vi ser ut som små sura ihoptryckta dvärgar med dålig hållning. sen när jag kom hem såg jag att jag hade glömt att stänga av min plattång på morgonen så den hade legat på golvet i 10 timmar på näst högsta värmen, golvet var jätte varmt och så hade de brännt lite så nu har jag en röd fläck där, lite panik jag fick, hela huset hade ju kunnat brinna ner. jag som brukar vara jätte noga med att dra ur sladden.. nå tur i alla fall att de inte blev så illa. sen var vi och träffade barnen, måste säga att dom verkligen är jätte söta! fast vissa människor har sjunkit rejält i mina ögon, fattar inte att man är så feg. ids inte skriva mer om det blir bara irriterad då.
nu ska jag inte slösa mer tid på att försöka komma på något mer ointressant att skriva bara för att fylla ut sidan. istället slänger jag upp en bild från föreställningen i sommras :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0