Glaaaaaaaaaaaaad!

kan inte minnas när jag har varit såhär otroligt glad sist! så härligt! jag typ springer och hoppar runt här hemma. har fått gjort en hel massa idag också. besökt praktik platsen, alla där verkar jätte gulliga så de ska bli kul att gå dit på måndag. sen har jag gjort bort lite prov och läxor som har legat på hög och väntat lite för länge.. har ringt gunnar, varit till wärdshuset och håkan och fixat. pluggat matte (!), joggat.. och är fortfarande helt upp speedad ;p går på högvarv och börjar smått reta gallfeber på resten av min stackars familj :p fick veta tre betyg idag och jag är så bäst! sen så har jag också ringt till mormor och morfar, saknar dom! haha igår väckte mommo mig på morgonen när hon messade namnsdagshälsning till mig, och nästa gång jag vaknade så hade jag min hårborste i sängen och messet hade jag inte heller fått iväg nåt svar på.. konstigt :p hon sa att en släkting till oss också hade varit på umppis i lördags, har säkert sett honom.. tråkigt när man inte ens känner igen sina egna släktingar.

ska snart sova har en fullsmockad dag som väntar imorgon.. men ska bli kul! :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Var nöjd med allt som livet ger

och allting som du kring dig ser



glöm bort bekymmer, sorger och besvär.



Var glad och nöjd för vet du vad

en björntjänst gör ju ingen glad.

Var nöjd med livet som vi lever här.



Varthän jag än strövar, varthän jag än går

står djungeln och snår kring mina spår.



Jag älskar bin och deras bon för

honung är ju min passion

och vill du av myror få munnen full



så ta en titt under sten och mull.

-Kanske smaka på ´rom



-äta myror?



-Ha ha det är världens käk,

kittlar döskönt i kistan.

-Mowgli, se upp!!



DUNK



Vad nöjd med allt du ser

och allt som livet ger.



Men när?



Var nöjd med allt som livet ger

och allting som du kring dig ser



glöm bort bekymmer, sorger och besvär.



Var glad och nöjd för vet du vad

en björntjänst gör ju ingen glad.



Var nöjd med livet som vi lever här.



Om frukter dig lockar

banan eller bär.

se till att du plockar dom utan besvär.



Vill du plocka frukter av bästa klass

så använd din höger och vänster tass

men klorna dom skall du dra in

så fort du skall ta dig en fin apelsin.



-Hoppas att du har förstått?



-O ja tack Baloo



-Ojoj så utomordentligt fånigt.

-Come om katten, det svänger ju

Va nöjd me livet som vi lever här..

bland träd o bär.. vi lever här



Var nöjd med allt som livet ger

och allting som du kring dig ser

glöm bort bekymmer, sorger och besvär.



Var glad och nöjd för vet du vad

en björntjänst gör ju ingen glad.

Var nöjd med livet som vi lever här.



hehe oj, det blev ganska långt nu =D

2009-04-17 @ 14:04:44
URL: http://styrkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0