nu blev de kvällen

hör och häpna jag funderar på att gå och sova snart. har jätte ont i huvudet och är helt slut. var på dendär kursen idag, man lärde sig som inget nytt precis, dom visade nå jätte sorliga filmer om rattfylleri och jag fick sitta o försöka hålla mig från att gråta :p usch tänk vad hemskt att leva med att man har kört ihjäl någon på fyllan.. när jag kom hem så vinkade vi hejdå till felicia och maria innan jag försökte plugga. gick väl inge vidare om man säger så, somnade så har bara pluggat till ett av mina två gympa prov imorgon och redovisningen är väl lite halvdan men håller tummarna..


från det ena till de andra så har jag fått jobb idag! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe joo jag får hoppas på det :P joo klart det blir visning sen, vvet inte riktigt vars rummet är i huset för vart bara att vara utanför det där huset idag :D vi har iallafall nära till sjukan ifall det skulle gå illa :D

2009-04-16 @ 16:40:54
Postat av: hhenrika

den var från mig den där kommenratern så du vet :P

2009-04-16 @ 16:41:52
Postat av: hhenrika

haha nääe det är ju som inte det :D för oss kan ju allting hända ;P

2009-04-16 @ 22:02:43
URL: http://hhenrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0