lördag

veckorna går så himla fort nu, känns som att de är lördag jämnt nu :) nu sitter jag här med min träningsvärk och laddar för att åka till hamnskär med oscar och fylla dendär jävla iskällaren.. nåja får väl trösta mig med att jag har lyckats få slippa att fylla dom två andra iaf, dessutom så är denhär den minsta och lättaste att fylla.. sen så blir de utgång ikväll och jag har feeling ;p bara jag skulle komma på vad jag ska ha på mig. igår var jag då och jobbade min första dag, gick jätte bra! fick mina kläder och allt, men tröjan var typ stor, måste kolla om de finns mindre.. sen hade jag körlektion och var som lite smått virrig.. körkortet närmar sig, han skulle börja boka teorin och uppkörningen nu :D igår var de våran sista riktiga skoldag för de här läsåret, nästan lite sorligt, kommer sakna min klass.. men vi får ha våra bf kvällar! ska hur som helst bli kul att gå ut på praktik fast jag kommer ha långa dagar eftersom de blir jobb vissa kvällar också..

fick en födelsedagspresent från banken igår :)












nu måste jag gå och börja leta fam kläder, spadar och sågar :p

heipps!

Kommentarer
Postat av: Annika

<3!!! :)

2009-04-18 @ 16:15:53
URL: http://styrkvinna.blogg.se/
Postat av: Mikaela

vad har du fått från banken? :D

2009-04-21 @ 16:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0