måndag

pissväder. regnet öser ner och jag har gått och fått en riktig dunder förkylning, dåligt immunförsvar och snoriga barn på en förskola är ingen kombination jag rekomenderar :p nåmen de kunde man ju räkna ut att man skulle bli sjuk. i lördags var jag lite småfebrig men de gick över. idag efter praktiken var vi till kalix en sväng, skulle köpa en jacka men nej det fanns ju såklart ingen. däremot så fyndade jag ett par nya skor på barnavdelningen :) nationella prov imorgon och jag vet inte om jag kommer kunna göra det eller om de blir sjuksängen för min del. nå får se imorgon. kanske borde gå och läsa igenom domdär texterna iaf en gång så man är lite förberedd. appropå skolan så är våran skola sämst. när vi har frågat vilken tid provet är så har dom sagt att man ska läsa veckomeddelandet på nätet. jaha okej fine men idag när jag skulle kolla tiderna så hade nötterna bara lagt upp datum och inte tid, hur hade dom tänkt att vi som är på praktik skulle få veta tiden?! så typiskt.




Kommentarer
Postat av: Linnea

den låten brukar vi spela med bandet ;)

2009-04-27 @ 21:02:30
URL: http://linnealindelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0