måndag

ont i halsen. suck, det här med lov verkar inte vara min grej nåmer lyckas ju aldrig hålla mig frisk.
 igår var vi ju då och hämtade felicia och lilla maria från kallax, jag körde och de gick strålande. dagen har spenderats med dom, lillplutten är sååå söt! bli inte rädda om ni ser mig gå runt med barnvagn och se helt lycklig ut i veckan.. bara tillfällig lycka ;) oj nu lät de som om jag vill ha barn. nej de vill jag inte. eller jo men om länge, ja ni fattar.

grubblar och funderar, behöver få veta. vill ha svar, eller vill jag de? vet inte. tankarna snurrar är lite lätt förvirrad just nu.



haha kom att tänka på dedär med förbjuden frukt hepo, kan de verkligen vara så? ;p haha!

oj kom på att jag har glömt att äta middag, ska gå och söka något  att äta nu

pusu!

Kommentarer
Postat av: Linnea

tankarna snurrar här med ;P

2009-04-07 @ 22:06:52
URL: http://linnealindelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0