torsdag

sitter i vårat mysiga bf klassrum med annika och fördriver tiden tills bussen går.. idag har vi fikat för ovanlighetensskull.. sen efter projekt och företagande provet var vi en sväng på ikea, dags för nya gardiner till klassrummet :) sen har vi haft gympa, jhonny blev ju riktigt  förvånad när jag kunde säga nå smart.. haha nog för att jag är rätt blond iförsig.. igår när vi var på hannas och tog en fikade kom vi av någon konstig anledning in på ett samtalsämne om myrornas krig på tv. och vad tror ni jag kläcker ur mig för dum kommentar? "men hur vet man egentligen om de är svart eller vit som vinner, för tillslut blir de ju bara helt svart i tv:n "  inte så smart.  nåmen får väl bjuda på den..

igår var jag till sorttis och åt en massa gott med Elin och Kimmen, tack så jätte mycket, vet inte när jag har ätit så gott sist :) sen såg vi hostel också, inte min favorit precis, eller jo den var ju bra men de var endel jävligt äckliga scener ;s men trevligt sällskap är ju aldrig fel :)

nu ska jag börja stänga av och ta mig ut mot bussen, tiog en homla tid att få ihop domhär raderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0