onsdag

idag är jag nog på bättringsvägen, världens jobbigaste hosta men annars bättre än igår :) gjort idag då? hmm typ inget, nötit gh och traskat runt runt runt i huset och öppnat alla dörrar vart de kan tänkas finnas choklad, men inte har jag hittat någon för de.. illa. funderar på att göra en fruktsallad, fast vi har garanterat ingen frukt hemma bara för de. fick lön idag också, tror ni den stämmde? nej såklart inte. måste ringa dit någon dag. och appropå att ringa så har jag glömt att ringa till blodcentralen igen, tänkt göra de i flera veckor. bra minne men kort har jag. måste snart börja skriva sånadär att göra listor, blir ju inget gjort annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0