Fettisdag

japp idag är de då den eftelängtade semeldagen och självklart så har vi redan börjart firandet! morgon fika på nyakonditoriet, gott :) hoppas mamma har bakat semlor till oss när vi kommer hem.. i vanliga fall så brukar jag vänta med semlorna till just fettisdag men inte i år, av någon konstig anledning så har jag och A-S haft uppvärmning och tjuvätit semlor några gånger.. men äsch strunt samma, lika gott ändå idag!

På morgonen hade vi bild och min otrooooooooligt tekniska sida visade sig igen... faktiskt så pinsamt att jag inte ens tänker skriva det hit. fan va dum jag känner mig.

Henrika är dyslektiker och har dåliga bortförklaringar :)

nu svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0