söndag

nyss kollat på beck, det handlade om kvinnomisshandel. fattar inte vilka psykopater till människor det finns där ute, hur kan man slå och misshandla någon man påstår sig älska? blir så arg av att se och läsa om sånt! så sjuka människor, dom borde ju buras in någonstans.

lite kort om min helg. igår kväll var jag hem till sisko, trevligt som vanligt :) vi såg en wallander, nattade stackars bossen hur länge som helst innan vi fattade vad felet var.. sen så kollade vi på en massa gamla bilder också.. finns inga ord för  att beskriva dom, fattar verkligen inte hur vi har kunnat gå runt och se ut på det där sättet! varför har inget sagt till oss? man kan säga att vi har förändrats dom senaste åren och det var faktiskt mycket mer förändringar än vad jag hade trott, men efter att ha sett bilderna säger jag bara tack och lov för det :p herregud.sträng sekretess på dom bilderna ;p

idag har jag hunnit med jobb, testa min nya kamera, hälsat på min farmor och farfar, gör faktiskt det lite för sällan med tanke på hur nära vi bor.. imorgon bär det av till finland till mormor och morfar över dagen, ska även titta in hos morbror för en välbehövd omgång massage :)



You have the boss character, but not a leader. Most people look up to you for your capability and confidence although they find you quite stubborn. You should listen more to others. You are a unique and charming individual. Your Love, You hardly take the moderate track. You either love or hate someone. Whom you call friends are the chosen ones. If any of them betray you, you won't let them get away without having hard time.

det säger min födelsedag om mig, endel stämmer nog faktisk..


nu lite bilder från den senaste tiden:




Bamse


en glad Zorro och min racerspark ;)


Elin


Hanna & Karin..behöver nog inte säga så mycket mer..


Ann-Sofie & Linnea


tillsist jag på väg ut på promenix..

ja det var väl ungefär det jag hade att bjuda på idag.

Kommentarer
Postat av: aannsofiiie

jaa , du borde känna dig träffad ;p <3

2009-02-02 @ 21:58:45
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0