Kväll

kollar på beck och eftersom jag inte brukar kolla på nyheterna så man skulle hänga med i vad som händer i världen så satte jag mig här en snabbis.. Idag har jag då varit på träning, äntligen! Afro power dance med Ann-Sofie och Linnea, skit kul är de :) sen var de snöskottning i drygt en timme.. jag vet jag lever som det norrländska idealet, både skoter och snöskottning idag, men så är det. hur som helst så var poängen i det att de faktiskt har kommit mycket snö och att det var tungt att skotta så fick ett träningspass till ;p äsch nog pratat om mina tidsfördriv ute i snödrivan. 

 Dagens citat: "Yäääyäää vi asgarva som fan"

 

Kommentarer
Postat av: ansåfi

haha Yääyää, Asgarva som fan när vi Tsilla i tlfn ; )

2009-02-09 @ 00:14:55
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0