onsdag?

idag har jag pluggat nk och inte blev jag ett dugg klokare på det, bara ännu snurrigare än vanligt. atomer hit,molekyler dit, rörelseenergi och en massa andra energier, koldioxid, växthuseffekt, solen, planeter, olja, solceller, fotosyntes, cellandning, strålning, ljus, galax, bränslen, värme ja allt bara snurrar i skallen.kommer knappast klara provet imorgon, och jag har inte tid med en omprov nu. hittade min att göra lista också och kunde inte pricka av något alls.

- finska prov + andra uppgifter
-hemprov samhälls
-slut rapport till projektarbete
-läsa engelska bok + skriva reccension
- gympa prov x2
- räkna matte
-plugga körkort

allt dethär måste fixas innan april är slut och de roliga är att vi har andra prov och sånt också. och till barnen måste det också fixas endel.


-skriva manus
-maila Kjell
-prata med A-C


appropå barnen så lärde dom oss lite nytt ungdomsspråk igår ;p haha level. betyder visst hur gammal man är, jag är snart på level 18 ;D ellerhur rasmus?haha han blev jätte arg. känner mig gammal när dom pratar, vi är alltid helt off. 


det är -20 ute idag igen och jag fryser snart ihjäl. min taklampa fungerar inte så jag sitter i mörkret och nu märker jag att jag bara gnäller igen. sorry.


Kommentarer
Postat av: ansåfi

sv: haha visst va de ;D hade hellre lagt nån annan gata men men hade inget val ;D

2009-02-19 @ 17:27:38
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0