Sjuk

"du ska vara försiktig med din hälsa, du är lätt mottaglig för virus idag"

mitt horoskop för igår och för görsta gången så stämde det. gick och la mig med täppt näsa och huvudvärk och vaknade i morse med feber och rejäl förkylning. skulle aldrig ha gått och skrivit att jag tror att den här helgen kommer bli bra, missade istället allt som var planerat.skit.

igår var det middag hos farmor och farfar och söt som min farmor är så hade hon lagat annan mat till oss "kräsna ungdomar" som inte gillar bönor :) resten av kvällen satt vi och pratade och spelade spel :) synd att Lovisa och Adam var tvugna att åka hem redan idag, vi ses så sällan.. och nu när jag gick och blev sjuk så blev de ju inget av våra "morgon planer" heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0