Skola...

sitter i datasalen med mina två nördkompisar :) vi mobbar bloggar och annat trevligt, precis mot alla BFs regler och normer ;p haha
nu har jag jag tydligen bestämt mig för att göra APU på månen, 1-5 års avdelningen på Närsta, viola tyckte de var ett bra ställe och slängde sig mot telefonen före jag hannt komma med några invändningar.. nå men de blir säkert bra, har ju sisko i knutarna då :) har lovat att hämta upp henne varje morgon med "gula faran" när  körkortet är fixat, fast hon är inte lika ivrig på den idén som jag ;p konstigt..min lilla ögonsten är de ju ;)

Nu blev A-S lite kär i min kusin.. fast de är ju rätt bra om hon gifter sig med honom..jag menar då har hon ju anledning att komma på våra släktmiddagar och så ;p och hon tyckte att det var perfekt för hon kommer ihåg när han fyller år.. men jag begriper inte varför hon lät så förvånad över att han ser så bra ut, men jag försökte förklara för henne att vi, han och jag är släkt och då är de ju inte så konstigt... ;D

nu svenska och frankenstein (stavning?), tråkigt.

Kommentarer
Postat av: aannsofiiie

haha jaja skyll på kakorna ditt lilla matvrak ;) nääe de lät inte så dumt ändå me kurser va :D haha . Nääe självklart är han inget pris , bara som tyyp en inbjudning till släktmiddagarna ;p haha nääe skämtosido här är det bara seriös kärlek ;D haha

2009-02-04 @ 14:45:26
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0