skooooooooooola

sitter i datasalen igen och dödar tid. hela morgonen har gått till att träna på domdär jävla teatrarna som vi ska ha på biblantramset. smått less på det nu ifall någon har missat det. nu har vi snart NK och jag har glömt mina böcker, sen engelska innan vissa får gå hem medans jag och Hh måste stanna kvar på körkortsteorin ;/ men jag tror att nästa vecka är sista gången :)
på tillbaka vägen från biblan såg vi en man som var ute med sin hund och hunden bar på en glasflaska, jävla idiot. okej kanske onödigt att jag blir irriterad på de men herra jumala lite måste man väl ändå tänka...

aj, jag har jätte träningsvärk, kan knappt röra mig ;p

Nu blir de brådis, heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0