Söndag

idag har jag äntligen tagit min första tur med skotern den här vintern! nästan en halv meter orörd pudersnö på isen och dimma = vitt vitt vitt och åter igen vitt = såg ingenting. så var inte ute så länge.. nu väntar jag bara på vårsolen, då ska vi ut och grilla flickor! :)

är så himla trött, knappt sovit förra natten, tack brorsan.. ;p
Haha nu har A' tydligen fått för sig något här, måste ta reda på vad de är hon svamlar om! ring mig, har inga pengar på min!

annars så har helgen varit helt okej, hemmaplan som gällde för min del. Katri och Kaisa-Leena var hos oss så gårdagen spenderades på Rajala i alla affärer.. hittade lite ändå.. alltid kul.

nu laddar jag upp för afro, längtar tills jag får körkortet så man slipper det här eviga pusslandet med skjutsandet ;s


Kommentarer
Postat av: aannsofiiie

Joo direkt när solen kommer så är vi ute och kör :p. jo snart är de ett evigt chaffande ;D haha

2009-02-08 @ 21:58:09
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se
Postat av: ansåfi

Joo direkt när solen kommer så är vi ute och kör :p. jo snart är de ett evigt chaffande ;D haha

2009-02-08 @ 21:58:35
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0