Sunnuntai

min dag idag har gått ut på att försöka få lite utställningsvett i skallen på Bamse, gick faktiskt rätt bra ändå.. vet inte hur de blir med de där nu, först var jag den enda som ville åka och nu verkar det som om jag blir den enda som inte kan fara. kasnke borde prata med Agi? men de känns lite dumt. bara en vecka kvar nu. för övrigt så var det ingen bra ide att gå ut o halvspringa med hunden, man blev då inte friskare kan jag säga.

fan hatar att vara sjuk. ikväll var de planerat att gå på bio, men jag mår inte nog bra för att orka. håller tummarna på att jag orkar imorgon! Sisko du ska med! som de ser ut nu så blir de ingen skola heller för min del imorgon.

Har varit hos fammo och faffa, usch dom hade endel äckligt att berätta ;s aja de är ju som de är. hade bara inte velat veta.

dagens kläder: mjukisbrallor, t-shirt
dagens smink : inget alls
dagens frisyr : hästsvans
dagens låt : mimrikry- en flicka som är stark
dagens saknad : semlor ;p
dagens bästa : Bamse
dagens roligaste : Farfar
dagens drog : datorn..
dagens köp :  inget
dagens godis : choklad
dagens finaste : vädret
dagens humör : Sjuk=  tycka synd om mig själv dag
dagens sämsta : att de inte blev ngn bio :(


Kommentarer
Postat av: ansåfi

haha nåå undra vilka de kan ha vart :D men ååååh. fan också, skulle vela gå på pumpen för ja hinner ju aldrig gå till gymmet heller och fylla på kortet. har ingen aning om hur ja ska göra. Fast om du inte far till skolan imorn heller så kanske du inte kan åka till bion ?

mjjoo ja är intresserad av astrologi ;D speciellt det stjärntecknet ;p

2009-02-22 @ 19:21:41
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0