Torsdag

febern är tillbaka, huvudet sprängs snart, halsen är ond kan knappt svälja. verkar bli en kul start på lovet för min del. fan.  blir ingen skola imorgon och jag som skulle göra prov och allt.

Annars idag då, skola vi gjorde inte så mycket, var till kuben och lekte med Rolle, konstigt namn på en hund om jag får säga vad jag tycker. sen så åkte vi tillbaka med Laura, haha "Akta er från vägen när jag kör!" 

hemma lagades de plättar och Hh fick glänsa lite med sina kökskunskaper ;p gott blev de så hon verkar ju kunna..
Har gått hela veckan och grubblat över hur hemsk bamses kloklippning idag skulle bli, och vad ska man säga den gick nästan för lätt, på typ en minut var de klart :) onödig information jag vet, men strunt samma.

Annars så har vi gjort många bra insatser och räddat många människors dag idag. eller hur A-S? "javisst titta du bara, de gör alla andra också" ;)

För övrigt så är BF's fika schema klart och jag blev utsedd att bjuda på födelsedagsfika den 18e, längtar tills det, vet redan vad jag ska baka ;p egentligen så skulle Mickis ha börjat idag men de visste hon inte så vi gör ett nytt försök efter lovet. sen har vi bestämt att vi vill ha nya gardiner så Sara och Ela blev utsedda att sy, får väl se hur de blir med det.

Idag har det varit jätte fint väder, solen har börjat värma och jag vill fara ut med skotern, måste kurera mig så jag blir frisk så jag hinner ut någon sväng under lovet.
måste slänga upp några bilder från våran promenix igår:






Kommentarer
Postat av: hh

GOOD att plättar vart goda :P jag sa ju att jag kan det ;D

2009-02-27 @ 12:05:17
URL: http://hhenrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0