skuggor

fan va elaka ni är, ni får aldrig någonsin göra om det där! förlåter er aldrig! och bara så ni vet hämnden är ljuv.. haha när ni mist anar det,dåjävlar ;p

skolan väldigt meningslös idag igen, biblan på morgonen.. på nk:n mätte vi våra skuggor och min var 9,2 meter. väldigt onödigt, men kul hade vi :) och normala som vi är så kunde vi ju inte låta bli att svamla till det. förstärkte nog ännu engång hela skolans fördomar mot oss med våra långa ben och snygga poser ;p
 sen hade vi redovisning på violas timme o ja vad ska man säga, den var väl inte omtyckt precis, fast jag tyckte vi var helt okej..  sen så slutade vi kan man säga.







Juhos Reino-tofflor, tycker dom är söta :p

Nu ska jag faktiskt göra ett ryck i läxhögen.. inte kul men man måste väl.. föresten så har jag visst fått min APU plats nu också..

Kommentarer
Postat av: Annika

HAHAH :D powerpuff pinglorna :D

2009-02-12 @ 16:49:44
URL: http://styrkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0