tisdag

gör något så ovanligt som att sitta i skolans datasal.. typ första raden på de flesta inlägg.  vi skriver på frankenstein reccensionen, diggar coop reklam och ger utmärkta raggningstips till hennes släkting ;p jätte givande att vara i skolan..
Idag skippade vi soppan i skolan och lunchade på leilani istället, gott och skönt att för engångsskull vara mätt mitt på dagen i skolan :) jag har jätte träningsvärk från Pumpen igårför er som vill veta de. Aj, jag börjar bli smått less på dethär viruset nu. sådär då fick ni en liten lista på mina krämpor också :p nu ska vi på samhälls.


Lovisa om du läser dethär, när är du på väg mot ön?!

Kommentarer
Postat av: Clara

Fast kebabpizzan på Lailani är inte god! :P haha

2009-02-19 @ 21:01:54
URL: http://clarabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0