semlor och mini me



Mamma hade bakat semlor! jätte goda var dom :) och fina, var tvungen att ta en bild..
annars så har de väl inte hänt så jätte mycket sen förra inlägget. vi hade debatt Bf mot Op på samhällskunskapen och jag säger bara herrajumla om blickar kunde döda.. :p haha! A-S och jag kom på hur man får åka gratis med bussen.. men de är hemligt. sen så har vi varit med barnen. fula ord kan dom, fattar inte var dom lär sig allt. efter ungarna så kämpade jag med matten och fattar noll, ger upp. efter provet på fredag har vi typ 10 lektioner kvar och efter det ska jag aldrig öppna en mattebok igen :)

A-S skrev i sin blogg att jag måste lägga upp en bild från när jag var liten så att alla i klassen blir avundsjuka och fattar varför vi inte hade med bilder på redovisningen.. (fast den var ju nog bra utan också ;p) så här kommer mini me ;D


Kommentarer
Postat av: ansåfi ;)

ja ska aldrig mer räkna ett tal matte bara ja klarar den här kursen nu!

Nååå men söt bild hörru du fast här va du juu som liiiite större än några år :D

2009-02-25 @ 16:01:40
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0