torsdag

SKIT! om det nu finns en gud eller något annat där uppe så sitter han/hon just nu på molnen och gapskrattar åt mig, allt går åt helvete just nu! skolan var skit, motarbetad som vanligt. tillslut satt jag och A-S i violas rum och klippte ut nycklar för att vara så lite som möjligt ivägen. mitt nyttiga liv började också sådär lagom bra, laddat hela veckan för att äntligen masa mig iväg till träningen igen, så tror ni inte att vädergudarna ser till att det blir världens snöoväder så att jag inte kan ta mig till träningen. alltså måste jag fortsätta uppladdningen ända till afron på söndag.typiskt. och inte nog med det. när jag kom hem fick jag veta att teaterföreningen hade ringt och typ ville bjuda med mig och A-S till ung kultur dagarna i stockholm, yes tänkte jag de vore ju jätte kul, sen visar det sig vara samma helg som jag fyller 18. suck. dessutom är Hh borta på min födelsedag, kommer säkert inte ha någon att gå ut med.  så har jag konstigt ont i magen också säkert viruset som spökar igen.

oj nu blev det ett väldigt negativt inlägg, i tyck synd om mig själv anda dessutom. det var inte riktigt meningen men rätt skönt avreagera sig lite. ska försöka få inspiration att skriva något lite roligare sen senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0