tisdag

vilken dag, vi hade sovmorgon eller statdsbarnen fick de, vi skogsråttor fick glatt sitta i skolan och glo i en timme eftersom vi har så lite bussar. sen har dagen rullat på med matte,svenska,förskola skola & fritidshem, samhälls. kan bara tala om att det pågår ett krig i bf korridoren. och jag är inte den som först kommer stå med en vit flagga i ena handen och en fredspipa i den andra, glöm det. fattar inte varför endel människor har så svårt att erkänna att dom har fel. dom är helt enkelt för stolta. en vuxen människa borde ju kunna svälja sitt stora ego och inse att någon annan kan ha rätt. de är faktiskt barnsligt. dessutom står denhär personen och predikar om hur viktigt det är att lyssna på andra människor och visa respekt och så gör man de inte själv, svårt att se upp och ta efter då. men som grynet som jag kollade på när jag var liten alltid sa "ta ingen skit". så som sagt tänker jag inte ge mig nu..

efter skolan hade vi barnen. vad ska man säga, de tar på krafterna, dom är verkligen överrallt.. men söta är dom :)

haha kalle tyckte att jag och A-S såg ut som två papegojor som satt på en pinne och att vi var så gulliga så man nästan hade velat fråga vad vi kostade och Ansku tyckte att han kunde få oss gratis. nu lät de lite perverst dedär med att köpa, men de var inget sånt..

Sitter och pratar med A-S i telefonen och nyfiken som jag är så skulle jag vilja vara där just nu ;)

Kommentarer
Postat av: ansåfi

Svar från min blogg: haha vi ska fan inte ge oss! De kan hon fethajja ;D

2009-02-10 @ 23:44:12
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se
Postat av: ansåfi

joo nog är dom söta våra barn, tur att vi visar en bättre förebild för dom :)

Haha snällt de va av kalle då haha ;D

2009-02-11 @ 00:27:10
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0