Fredag

de märks att Linda inte riktigt är i rätt tidsrytm ännu, de är ju inte precis varje dag hon studsar upp ur sängen före 6 på morgonen för att sätta sig framför datorn och göra lite affischer (dock blev dom ju lite fel,skyller på tiden) för att sedan fortsätta ner med lätta fötter och äta frukost långt innan väckarklockan skulle ringa och hon i vanliga fall skulle ligga halvdöd i sängen och snooza i en kvart. även fast hon var ute i god tid höll höll hon på att missa bussen pga det svikande minnet. Hon var nog den piggaste på bussen för första gången i sitt liv. aldrig hänt förut och kommer nog aldrig hända igen heller. nu tänker jag sluta att skriva om mig själv i tredje person, de blev lite jobbigt. när jag hade klarat hela busssresan som var ovanligt lång eftersom jag satt vaken hela vägen träffade jag mina underbara vänner, de var ett tag sen sist om man säger så, men så är de ju när man är på resande fot. skolan var rätt onödig vi gjorde gåtor, hela matten är ännu en gåta fär mig, fattade verkligen noll, inte för att de nu kanske är så ovanligt men. "matte fredde" lärde oss iaf att om man har + på kontot så är man glad och om det är - så är man sur.. det var i princip det enda jag greppade.

efter skolan gick jag till frissan och dit lämnades de mesta av mitt hår kvar när jag gick, nu är min hästsvans nästan löjligt tunn men de blev faktiskt fint :) sen gick jag på stan med A-S och köpte lite små kan vara bra att ha saker. vi tog världshistoriens snabbaste fika också, trevligt värre :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt trevlig dag :) vi måste ta igen all missad tid :p

2009-01-16 @ 22:03:05
Postat av: annsofiiie

riktigt trevlig dag :) tack! nu måste vi ta igen all missad tid när du var borta ;p

2009-01-16 @ 22:04:22
URL: http://aannsofiiie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0